Нови методи на комуникация

Общи 13 юли 2011 | Speed-Press.com A- A+ 10165 посещения | без коментари

BMW Group винаги е била водеща в иновациите и новите тенденции. Те вече не засягат само дизайна, технологията и комуникациите. Новият път, по който е поела немската група, е аудиовизуален. BMW Group показва производствения процес на BMW Серия 1 по един по-различен начин, без автентичността на процесите. „Проверка на моята машина” е филмов проект, създаден в тясно сътрудничество между отдела по електронни медии на групата и художници от Мюнхен. Саундтракът е направен така, че без проблем да се пуска във всеки клуб по света. Той включва звуци, които са произведени от самото превозно средство, като мигачи, глас от навигацията, шум от затваряне на вратите, звук от предпазаните колани и алармата. Клипът трансформира техническата среда на производствените халета в емоционален свят и представя производството на Серия 1 по по-различен и интересн начин.

Видео

 
Ключови думи:   bmw, bmw group, images, padding, speed press
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте