Renault с маркетинг офанзива за новите Zoe и Clio

Общи 19 май 2011 | Auto-Press.net A- A+ 16565 посещения | без коментари

Според информация на ANE, френският автомобилен гигант Renault ще започне най-масивната си маркетинг кампания за изминалите 20 години. Причините са две- електромобилът Zoe и новото поколение на Clio. Според Стивън Норман, директор маркетинг на марката, основната разлика с всички предходни инициативи са самите продукти, които са коренно различни от това, което са правили от Renault през последните години.

Вижданията на Стивън Норман (основният "виновник за уникалното пазарно лансиране и последвалият успех на възродената легенда Fiat 500) свързани с новото Clio са "Виждам плакат, на който колата е в червен цвят металик, на червен фон, с анонс, който гласи, че ще го купите заради неговото качество и неговата безопасност. Възгледите на Норман върху позиционирането на Zoe са "използвате толкова много неща, които работят на ток, защо не и автомобили.

"Тези два автомобила ще ни позиционират отново пред всички други автомобилни производители, в това число и Volkswagen, коментира Норман пред ANE.

Renault Zoe и четвъртото поколение на Clio ще бъдат пуснати в продажба през следващата година.

 
Ключови думи:   ane, clio, fiat, fiat 500, renault, volkswagen, zoe
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте