Renault с маркетинг офанзива за новите Zoe и Clio

Общи 19 май 2011 | Auto-Press.net A- A+ 9900 посещения | без коментари

Според информация на ANE, френският автомобилен гигант Renault ще започне най-масивната си маркетинг кампания за изминалите 20 години. Причините са две- електромобилът Zoe и новото поколение на Clio. Според Стивън Норман, директор маркетинг на марката, основната разлика с всички предходни инициативи са самите продукти, които са коренно различни от това, което са правили от Renault през последните години.

Вижданията на Стивън Норман (основният "виновник за уникалното пазарно лансиране и последвалият успех на възродената легенда Fiat 500) свързани с новото Clio са "Виждам плакат, на който колата е в червен цвят металик, на червен фон, с анонс, който гласи, че ще го купите заради неговото качество и неговата безопасност. Възгледите на Норман върху позиционирането на Zoe са "използвате толкова много неща, които работят на ток, защо не и автомобили.

"Тези два автомобила ще ни позиционират отново пред всички други автомобилни производители, в това число и Volkswagen, коментира Норман пред ANE.

Renault Zoe и четвъртото поколение на Clio ще бъдат пуснати в продажба през следващата година.

 
Ключови думи:   ane, clio, fiat, fiat 500, renault, volkswagen, zoe
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте