Volvo Car Group изпраща традиционните акумулатори в миналото и предлага ново олекотено от гледна точка на масата решение, което освен всичко останало пести и пространство. 
В основата на всичко са въглеродни влакна и батерии с наноструктура. Откритието е част от европейски развоен проект, в който участват девет страни. Неговата цел е да се осигури намаляване на масата, размера и цената на хибридните автомобили и електрическите модели. Работата по проекта започна преди три години и половина и панелите в експерименталния Volvo S80, който ви показваме на снимката, са първите реални резултати от него.  
Решението е в комбинацията от въглеродни влакна и полиестерна смола, от които се създава наноматериал и структурни суперкондензатори. Подсилената конструкция тип „сандвич“ е оформена така, че да пасне на панелите на вратите, на капака на багажника или на волана. Слоят от карбон е оформен и изпечен в пещ, за да се втвърди, а суперкондензаторите се вграждат между пластовете на частите. После материалът може да бъде използван около каросерията на мястото на липсващите компоненти и там да съхранява и зарежда енергия. Последното ще става от натрупването и регенерирането й при спиране. 
Иновативната комбинация от материали не само че се зарежда по-бързо от конвенционалните батерии, но е и по-здрав и гъвкав.
Тази технология икономисва масата на акумулаторите наполовина и доставя енергия за 12-волтовата система на автомобила. Като цяло с нея автомобилите олекват с приблизително 15%, а всички знаем какво значи това – по-икономично, по-екологично и по-бързо. 
 
       Nissan показа подобрена версия на ZEOD RC
      Nissan показа подобрена версия на ZEOD RC
    
     
       Honda запали първия си турбо двигател за F1
      Honda запали първия си турбо двигател за F1
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!